مطلوب ترین تابلوهای تبلیغاتی برای هر کسب وکار کدام اند؟ انواع تابلو تبلیغاتی و محیطی مناسب هر کسب وکار کدام اند؟

در جهانی که گرفتن بالاترین سهم بازار هدف، چشم انداز ایده آل هر فعال اقتصادی است، تبلیغات جایگاهی حیاتی دارد.
تبلیغ محصول و خدمات، ابزاری کارآمد و بنیادی برای رشد است.

شما یک کسب وکار جدید راه اندازی کرده اید یا یک کسب وکار تثبیت شده دارید، در هر دو صورت نیاز به تبلیغات پرنفوذ دارید. تبلیغات محیطی همچنان کارآمدترین روش تبلیغی است و برای مؤثرترین تبلیغات محیطی شما نیاز دارید موقعیت مکانی خود را بهتر برجسته کنید، اما اصلاً از کجا شروع می کنید؟

 

پرنفوذترین تابلو تبلیغات محیطی برای کسب وکار شما چیست؟

ما در این مقاله به معرفی انواع تابلوهای تبلیغاتی به لحاظ جنس، سایز، نحوه عملکرد و هزینه می پردازیم.
ما تلاش می کنیم نیازمندی های تبلیغی هر شاخه کسب وکار را بر اساس مختصات همان شغل پیش بینی کنیم. در این سخن کوتاه پیشنهاداتی ارائه می کنیم تا با مطلوب ترین تابلو تبلیغاتی مناسب کسب وکار خود، ترافیک محلی بیشتری جذب کنید.

چراغ‌هاى نئون هميشه در دنياى تابلوها و دكوراسيون محبوب بوده‌اند. نور شفاف و درخشندگى نافذ با رنگ‌هاى روشن و جذاب ويژگى‌هاى خاص چراغ‌هاى نئون از زمان‌هاى دور است. آن‌ها اجداد نورهاى نئون هستند كه با لوله‌هاى شيشه‌اى و گازهاى نجيب (گازهاى بى‌اثر) ساخته مى‌شوند و آفرینندهٔ بسيارى از آثار هنرى الهام‌بخش‌اند. چراغ‌هاى نئون يكى از بزرگ‌ترين گرايش‌هاى نورپردازى بوده است اما استفاده از چراغ‌هاى نئون شيشه‌اى سنتى چندان ساده نيست، به‌خصوص وقتى صحبت از روشنايى صنعتى و خانگى است. در دانستنى‌هاى تخصصى ما مى‌توانيد به‌تفصیل در مورد طراحى و ساخت نئون رنگى بخوانيد و با نورهاى نئون شيشه‌اى سنتى آشنا شويد.

برای سفارش تابلو چلنیوم برای کسب و کار خود، باما در ارتباط باشید.

 

چه تابلو تبلیغاتی برای چه کسب وکاری

اگر به این فکر می کنید که چه نوع تابلویی را باید برای کسب وکار خود خریداری کنید، ممکن است در اولین نگاه نظرتان به تابلوی همسایه ها جلب شود. از چه نوع تابلوی تبلیغی بر سردر دفتر کار، فروشگاه یا مغازه خود استفاده کرده اند! همچنان که امکان دارد به تابلوهایی که همکاران و هم صنفی هایتان بالا برده اند نگاه کنید. احتمالاً با این سؤال در ذهنتان مواجه شده اید:

  • آیا انواع خاصی از کسب وکارها به انواع خاصی از تابلوهای تبلیغاتی مربوط می شوند؟
  • چرا صاحب یک کسب وکار تابلو حروف برجسته چنلیوم Channeliume را به جای تابلو نئون Neon درخشان و بدون حفاظ انتخاب می کند؟
  • آیا برخی از انواع نشانه ها در مکان های خاص نسبت به سایرین مزایای بیشتری دارند؟

 

هنگام درنظرگرفتن اینکه چه نوع تابلویی را برای کسب وکار خود خریداری کنید، چند فاکتور در عمل نقش اساسی بازی می کنند. عواملی مانند:

  1. مکان شما مستقل است یا بخشی از یک منطقه خرید با چند کسب وکار دیگر است.
  2. آیا مالک هستید و یا صاحب ملک دارید یا نوعی نهاد مدیریتی که قوانینی را برای علامت گذاری در محل کسب وکار شما تعیین می کند.
  3. مقدار فضایی که در اختیار کسب وکار شما برای استفاده از تابلوها ست چه اندازه است.
  4. می خواهید چه پیامی را از طریق تابلوهای خود منتقل کنید؟

بخشی از موارد تصمیم گیری به عوامل بیرونی مانند قوانین شهری و ضوابط صنفی و محلی وابسته است و برخی نیز به نیازهای تجاری و تبلیغاتی کسب وکار شما مربوط می شود.
سفارش تابلو تبلیغاتی بر اساس شاخصه های شغلی، برای تبلیغات محیطی شما نفوذ و اثربخشی بیشتری فراهم می کند.


نکات قابل توجه برای انتخاب مناسب ترین تابلو تبلیغات محیطی برای کسب وکار شما

جذاب ترین تابلو تبلیغات محیطی برای کسب وکار شما با ویژگی های مکانی، شغلی و نیاز مشتریان ارتباط مستقیم دارد.
میزان تردد عابران در معابر اطراف محل کسب وکار، دارای اهمیت ویژه است. هدف گذاری برای جذب بیشترین نگاه عابران در هر زمان از شبانه روز و حک کردن برند و نام در ذهن مشتریان مسیر انتخاب مطلوب ترین تابلوهای تبلیغاتی برای هر کسب وکار را رقم می زند.

اگر شاخه شغلی شما با نیازهایی از مشتریان مرتبط است که در روشنایی روز شما را می یابند، شما احتیاج به تابلوهای برجسته و طرح های بزرگ با رنگ ها و جنس متریال منعکس کننده نور دارید تا بهتر دیده شوید.

اگر نیاز مشتریان شما این است که بیشتر در پایان روز و پس از غروب خورشید یا در فضاهای بسته شما را بیابند، تابلوهای درخشان با حروف برجسته نورانی و طرح های خلاقانه که تاریکی را می شکافند می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

گاهی مشتریان نیاز دارند یک نام و آدرس در حین عبوری نابهنگام در ذهنشان حک شود تا در زمان احتیاج به آن برگردند. در این صورت نورهای بدون پوشش رنگی با درخشندگی پرنفوذ و طرح های جسورانه خطی، باریک و مفهومی در شب ماندگارترین در حافظه ها هستند.

ساخت تابلو تبلیغاتی در برندینگ نقشی اساسی دارد و این مهم از یک تصمیم گیری صحیح در مورد انتخاب تابلو تبلیغاتی آغاز می شود.

  • اگر مکان کسب وکار شما مستقل است معمولاً محدودیت کم تری نسبت به نصب تابلوهای تبلیغاتی بر روی ساختمان و همچنین تابلوهای زمینی خواهید داشت.
  • تابلوهای نصب شده بر سردر ساختمان اغلب از نوع حروف مجزا و حروف برجسته مانند تابلوهای چنلیوم (چلنیوم) هستند. حروف برجسته چنلیوم می توانند بدون نور یا دارای نور داخلی باشند. همچنین تابلوهای غیر روشن را می توان با منبع نور بیرونی، نورپردازی و روشن کرد.
    برای آشنایی بیشتر با ساختار و انواع تابلوهای چنلیوم به دانستنی های جذاب ما با عنوان “راز ماندگاری چنلیوم (چلنیوم) در تابلوهای تبلیغاتی“ مراجعه کنید.
  • اگر فضای مناسب در ارتفاع کم و روی زمین در اختیار داشته باشید، امکان استفاده از نشانه های زمینی را به عنوان تابلوهای تبلیغاتی دارید. این علائم و حروف با اندازه ها و طرح های متنوع و خلاقانه می توانند از خانواده حروف برجسته چنلیوم – حروف برجسته چلنیوم – با انواع بدنه و نورپردازی باشند.
  • در فضاهای بسته همچنین می توان از تابلوهای نزدیک تر به زمین بهره برد. تابلوهایی ساخته شده از نئون فلکسی بر بستر پلکسی گلس که بر جایگاه های ویژه تعبیه می شوند.
  • برای ایجاد فضاسازی در مکان های گسترده می توانید از تکیه گاه های بلندتر از سطح زمین استفاده کنید که تلفیقی از چنلیوم و نئون فلکسی را ارائه می دهند.
  • بسته به محدودیت های دید، مانند وجود درختان و یا موانع شهری و محیطی، علائم بلندتر لزوماً دید بهتری را ارائه نمی دهند. در کنار و اطراف کسب وکار خود قدم بزنید و رانندگی کنید و از دیدگاه یک مشتری یا رهگذر بالقوه فکر کنید. دیدن تابلوهای تبلیغاتی شما در کجا راحت تر است؟ چه مکانی قابلیت برجسته کردن برند شما را دارد؟
  • اگر کسب وکار شما در خیابانی است که تنها با یک پیاده رو از مسیر عمومی جدا شده است، یک تابلوی رو به خیابان انتخاب منطقی است. بااین حال، گاهی اوقات یک تابلوی تیغه ای یا ستونی که همانند پرچم عمود بر جلوی مغازه نصب شده است، توسط تردد عابرین پیاده راحت تر دیده می شود.
  • به همین ترتیب برای یک مرکز خرید با دهانه کم عرض یا جلوی خیابان که دارای سایبان یا لبه آفتاب گیر معماری است، یک تابلوی آویزان ممکن است برای جلب توجه عابران پیاده سودمند باشد. این نوع نشانه ها را می توان به روش های خلاقانه ای برای جلب توجه مشتریان طراحی کرد. حروف برجسته چنلیوم (چلنیوم) با تنوع در لبه های چنلیوم و کاربردهای مختلف نورهای اس ام دی SMD امکان انتخاب وسیعی در همه سایز و مدل تابلوی تبلیغاتی را فراهم می کنند.
  • تنوع در متریال، رنگ ها یا گرافیک های چشم نواز این امکان را فراهم می کند که بسته به ضرورت ها و نیاز برندتان از رقبا برجسته تر باشید. برند شما با عناصر مجسمه سازی سه بعدی شده، بر تابلوی معلق اضافه شده و با نورهای انعطاف پذیر نئون فلکسی درخشان می گردد.
  • یکی دیگر از ملاحظات هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چه نوع تابلویی به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، چگونگی ممتاز شدن در منطقه است.
  • اگر هدف شما برجسته بودن است می توانید از نورهای نئون Neon LED با رنگ های روشن تر، رشته های نئون فلکسی یا حتی نمایشگرهای دیجیتال استفاده کنید.
  • عوامل بیرونی ممکن است انتخاب های شما را به منظور حفظ یکنواختی مرکز خرید و یا مکان عمومی تحت تأثیر قرار دهد، اما راه های خلاقانه ای برای متمایزکردن خود از سایرین وجود دارد.

 

با یک بررسی سریع انواع مختلفی از تابلوهای تبلیغاتی برای انتخاب وجود دارد:

  • تابلو چنلیوم یا همان تابلو چلنیوم – انواع حروف برجسته چنلیوم – چلنیوم – آنچه در این باره نیاز دارید را در “راز ماندگاری چنلیوم (چلنیوم) در تابلوهای تبلیغاتی” دانستنی های ما بخوانید.
  • تابلو نئون فلکس Neon Flex – آنچه درباره نئون فلکسی خواندنی است را در دانستنی های ما با عنوان “نئون فلكسى پرنفوذ فاتح تابلوهاى تبليغاتى“ بخوانید.
  • تابلو نئون ال ای دی Neon LED
  • تابلو استیل – حروف برجسته استیل با قابلیت نورپردازی
  • نئون رنگی سنتی NEON – دانستنی های بیشتر را در “طراحی و ساخت نئون رنگی” بخوانید.
  • تابلو لایت باکس – دارای حجمی همانند جعبه با پوششی از فلکسی های چاپی یا صفحات رنگی پلکسی گلس Plexiglass که از انواع نور در داخل باکس استفاده می شود.
  • پایه مجسمه، برای یادبود در اندازه های کوچک و بزرگ، برای نصب بر دیوار، پایه، رومیزی
  • تابلو پنلی، برای فضاسازی و جداسازی مکان ها، سازه های پیشخوان و میزهای تبلیغاتی
  • تابلوهای تیغه ای در نمای پرچم، برای استند، آویز، نصب بر ستون

اما تعیین اینکه کدام یک برای کسب وکار شما بهتر عمل می کند به محدودیت های موجود در عوامل بیرونی، و همچنین معیارهای مدیریت هزینه شما نیز بستگی دارد.

ما برای فراهم کردن پرنفوذترین تابلو تبلیغات محیطی برای کسب وکار شما در کنارتان هستیم. برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

باتشکر از همراهی شما.