تابلو چلنیوم کاربردی تر از یک بیلبورد

چرا علامت‌گذاری در تابلو چلنیوم (چنلیوم) کاربردی‌تر از یک بیلبورد عمل می‌کند؟

علامت‌گذاری یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی برای مشاغل محلی است، زیرا می‌توان از آن برای برندسازی و تبلیغات استفاده کرد.
رابطهٔ تنگاتنگ تابلو چلنیوم و برندینگ بر تأثیر مثبت بازاریابی محیطی و محلی تأکید دارد.
در این مطلب با دانستنی‌های لیزر آرت گلس به چند ویژگی اساسی در مورد تابلوهای چلنیوم می‌پردازیم که آگاهی از آن‌ها باعث می‌شود قوانین طلایی تبلیغات شغل خود را بازآفرینی کنید.

شاخصه‌های مهم علامت‌گذاری محیطی

  • تابلو چلنیوم الماسی – تابلو چلنیوم کریستالی
  • تأثیر تبلیغات محیطی با چلنیوم

به طور معمول، قوانینی رایج برای ساخت و نصب تابلو چلنیوم وجود دارد که هنگام تلاش برای جذب مشتریان بیشتر به محل شغل خود باید با نگاه خلاقانه و آفریننده به آن‌ها بنگرید.

 

شاخصه‌های مهم علامت‌گذاری محیطی

مکان: بله، موقعیت مکانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. جایی که تابلوهای خود را نصب می‌کنید، موقعیتی است که شما را تبدیل به یک برند خواهد کرد.
کسانی که در اطراف محل کسب‌وکارتان در حال رانندگی هستند یا از این حوالی عبور می‌کنند، نام، محصول و خدمات شما را خواهند شناخت.
به‌مرور عابران متوجه این می‌شوند که چه چیزی برای ارائه دارید و همچنان‌ ‌که تبدیل به مشتریان محلی‌ شده‌اند، شما را به دیگران معرفی می‌نمایند.
بر اساس مطالعات علمی یک مرکز اقتصادی «نشانه‌ها یکی از مهم‌ترین عناصر ارتباط بصری هستند». این مطالعه درباره اهمیت تابلو حروف برجسته تبلیغاتی در محل کسب‌وکار انجام شده است.
محققان بر این باور هستند که “ارتباط بصری ارائه شده توسط تابلوهای تجاری در محل، برای عملکرد کارآمد سیستم بازرگانی و موفقیت بسیاری از مشاغل ضروری است.”
براین‌اساس انواع تابلو چلنیوم، از کارآمدترین تابلوهای تبلیغاتی محسوب می‌شوند.
دو نکته اصلی در‌ شاخصه‌های مهم علامت‌گذاری محیطی این است که شما باید تابلوهایی همچون بیلبورد را در مکان نزدیک به کسب‌وکار خود داشته باشید، زیرا اکثر مردم از جایی که زندگی می‌کنند نیازهای خود را برآورده می‌‌نمایند.
همچنین لازم است در محل عرضهٔ خود، تابلو تجاری جالب‌توجهتان را بر پا کنید تا مردم واقعاً از وجود شما مطلع شوند.
در تحقیق مشابهی که توسط شرکت فدکس انجام‌گرفته ‌است مشخص می‌شود که ۷۶ درصد از عابران، مشتری فروشگاه‌هایی شده‌اند که از قبل هیچ پیش‌زمینه‌ای از آن‌ها نداشته‌اند و تنها به دلیل جلب‌توجه تابلو وارد آن مغازه شده‌اند.
در این تحقیقات آمده است که همچنین ۷۵ درصد از مشتریان محلی، کسب‌وکارهای در محل زندگی خود را به دیگران پیشنهاد داده‌اند. به‌این‌ترتیب تابلو چلنیوم کاربردی‌تر از یک بیلبورد عمل می‌کند.
اندازه: بله، اندازه مهم است، هرچند که بزرگ‌تر بودن لزوماً تأثیرگذارتر نیست.

بدون شک اندازه در مورد تابلو چلنیوم مهم است، اما نه فقط اندازه کلی تابلو، بلکه سایز حروف و نشانه‌ها و ترکیب‌‌بندی آن‌ها با یکدیگر نیز بسیار حائز اهمیت است.
مشاورین ما در بخش طراحی چلنیوم به شما کمک می‌کنند تا بهترین ترکیب از اندازه، فرم و رنگ حروف برجسته چلنیوم را در اختیار داشته باشید.
وقتی نوبت به تابلو چلنیوم می‌رسد همیشه بزرگ‌تر بودن، بهتر نیست. گاهی اوقات داشتن یک علامت بسیار بزرگ می‌تواند باعث حواس‌پرتی شود و پیام شما را از بین ببرد.
به‌عنوان‌مثال رنگ‌های متنوع لبه‌ چلنیوم، می‌تواند جایگزین اندازه حروف شود. تابلو چلنیوم دوبل با سبک‌های مختلف نورپردازی می‌تواند بیشتر از نشانه‌های عظیم کارساز باشد.
با راز ماندگاری چلنیوم در تابلوهای تبلیغاتی، بیشتر از کاربرد انواع تابلو چلنیوم مطلع می‌شوید.
سایز کلی تابلوی شما به‌اندازه پیام درون آن مهم نیست. تشخیص علائم تأثیرگذار می‌تواند پیچیده باشد، بنابراین طراحی چلنیوم ، بخشی بنیادین در ساخت و نصب تابلو چلنیوم است.
تشخیص و خواندن تابلو بر بلندای یک ساختمان توسط راننده‌ای در حال حرکت، شامل مجموعه‌ای پیچیده از رویدادهای متوالی، ذهنی و فیزیکی است.
دیده‌شدن و پردازش پیام، همچنین به فاصله و حرکت سر و چشم در حین رانندگی بستگی دارد. چشم‌ها و سر به‌صورت متناوب بین مسیر خیابان و حاشیه که مغازه‌ها و تابلوها را در بر می‌گیرد، در حرکت است.
طراحی تابلو چلنیوم باید به‌گونه‌ای باشد که فرصت مانور فعال وسیله نقلیه در صورت نیاز و توقف را فراهم کند.
طرح، رنگ، نور و اندازه علامت و حروف در واقع باعث می‌شوند که مردم پیام شما را بخوانند یا بدون اینکه بدانند شما آنجا هستید، از کنارتان عبور کنند.
سبک‌های متنوع ایجاد کنید:
برای آنکه تابلو چلنیوم کاربردی‌تر از یک بیلبورد عمل کند، می‌توانید از تازه‌ترین روش‌های صنعت تابلوسازی بهره‌مند شوید.
انواع تابلو چلنیوم جدید، تطبیق‌پذیری و انعطاف‌پذیری بالایی را ارائه می‌دهند که در انواع دیگر تابلوها یافت نمی‌شود.
حروف چلنیوم به شما این امکان را می‌دهند که نشانه‌های خودتان را برای مطابقت با استراتژی‌های برندسازی‌تان، به‌صورت ویژه و سفارشی طراحی کنید.

 

برای سفارش تابلو چلنیوم برای کسب و کار خود، باما در ارتباط باشید.

 

تابلو چلنیوم الماسی – تابلو چلنیوم کریستالی

تابلو چلنیوم الماسی که با نام چلنیوم کریستالی نیز خوانده می‌شود، به‌نوعی یک تابلو چلنیوم سفارشی شده است.
دانه‌های کریستالی پلی متیل متاکریلات با عنوان تجاری اکریلیک شیشه‌ای همانند نگین‌های بسیار کوچک الماس بر نمای پلکسی گلس حروف برجسته پراکنده می‌شوند.
عنوان اکریلیک، یا پلکسی گلس هر دو‌، نام ورق پلیمری هستند که به‌عنوان جایگزین سبک‌وزن یا مقاوم در برابر شکنندگی شیشه تولید شده‌اند.
این ماده اگرچه نوعی از شیشه‌‌های مبتنی بر سیلیسیوم شناخته شده نیست، اما مانند بسیاری از گرمانرم‌ها از لحاظ فنی رفتاری شبیه شیشه دارد.
به‌عنوان نوعی شیشه که پایهٔ تشکیل‌دهنده آن غیر بلوری است، طبقه‌بندی می‌شود و به دلیل همین نامنظم بودن، با ‌عنوان شیشه‌های اکریلیک نام‌گرفته است. از نظر شیمیایی، این ماده یک پلیمر مصنوعی و نام علمی آن متیل متاکریلات است.
همین ماده را می‌توان به‌عنوان یک رزین ریخته‌گری، آمیخته با جوهر و پوشش‌های رنگی دیگر نیز استفاده کرد.
به طور معمول، در ساخت حروف برجسته چلنیوم از نمای پلکسی گلس در رنگ‌های متفاوت استفاده می‌شود که با چسب مخصوص به لبهٔ حروف چسبانده می‌شوند.
در تابلو چلنیوم الماسی بر روی این لایهٔ نما، بلورهای شفاف اکریلیک شیشه‌ای به‌صورت منسجم با چسب مخصوص چسبانده می‌شوند.
این بلورها جلوه‌ای همچون درخشش الماس به سطح حروف برجسته می‌بخشند که در روز مانند منشور از زوایای مختلف نور خورشید را بازتابش می‌دهند.
تابلو چلنیوم کریستالی با درخشان‌تر کردن نورهای داخلی حروف، شب‌های پر ستاره‌‌ای برای محل کسب‌وکار شما می‌سازد که کارآمدتر از هر بیلبوردی عمل می‌کند.
این تابلو تبلیغاتی یکی از خاص‌ترین انواع تابلو جدید چلنیوم است و یک نوآوری در صنعت تابلوسازی محسوب می‌گردد. سبک‌های مختلف نورپردازی در چلنیوم کریستالی جلوه‌های بصری بدیعی خلق می‌کند.
برای طراحی و ساخت تابلو چلنیوم کریستالی به طور معمول از بلوک‌های SMD استفاده می‌شود، اما با استفاده از سایر نورها فرصت‌های تازه‌ای برای تبلیغات دارید.
می‌توانید از لامپ‌های فول‌کالر، تک‌رنگ و RGB استفاده نمایید. این موضوع وابسته به فضای شغلی، نوع طراحی، موقعیت مکانی و انتخاب شما است.

 

تأثیر تبلیغات محیطی با چلنیوم

تبلیغات؛ ارتباطی است که به‌منظور اطلاع‌رسانی، آموزش، متقاعدکردن و یادآوری محصول یا کسب‌وکار شما به افراد صورت می‌گیرد.
برای برقراری یک ارتباط موفق، تبلیغات باید با سایر ابزارهای بازاریابی و عناصر تجاری به‌صورت هم‌زمان و هماهنگ کار کند.
همچنین تبلیغات باید دارای اعتبار با ساختاری منحصربه‌فرد و به‌یاد‌ماندنی باشد تا بتواند دستاوردی مؤثر خلق کند. تمام بازاریابی‌های مؤثر، بر اساس یک استراتژی موقعیت‌یابی محکم ساخته می‌شوند.
تبلیغات دهان‌به‌دهان از زمانی که بشر با کالاها و خدمات ارتباط برقرار کرده، هم‌زمان با شکل‌گیری پدیده تجارت وجود داشته است.
تبلیغات دهان‌به‌دهان تا به امروز همچنان مؤثرترین شیوهٔ تبلیغی است و دارای ویژگی‌های قابل قبولی از اعتبار قوی، سطح بالای توجه مخاطب، و استقبال دوستانهٔ مشتریان است.
گفتگوهای پایان باز با ارتباط چهره‌به‌چهره و پرسش‌وپاسخ در مورد محصول، انگیزه‌های روانی برای خرید را افزایش می‌دهد و کالا یا خدمات را به‌یادماندنی می‌کند.
یک کسب‌وکار کوچک بیشتر از مشاغل بزرگ نیاز به ایجاد برنامه‌های تبلیغی دارد که منجر به تبلیغات دهان‌به‌دهان می‌شود.
تابلو چلنیوم به‌خوبی این امکان را فراهم می‌کند.
با تابلو چلنیوم یک پیام ساده و تک ارسال می‌کنید. مردم در به‌خاطر سپردن نام یک نفر مشکل دارند، چه رسد به یک پیام تبلیغاتی پیچیده!
سعی کنید استایلی دوست‌داشتنی داشته باشید، و برندتان را به‌دفعات، اما در ساده‌ترین شکل ارائه کنید. تبلیغات، نشانی از شخصیت برند شماست و به یاد می‌ماند.
اگر می‌گویید کیفیت یا ارزش شما “بهترین بودن” است، تابلو شما باید نشان‌دهنده سبک و راه ‌و روشتان باشد.
تابلو چلنیوم (چنلیوم) کاربردی‌تر از یک بیلبورد عمل می‌کند، به‌این‌ترتیب مشاوره طراحی، ساخت و نصب تابلو چلنیوم از لیزر آرت گلس، بیلبورد شخصی برند شما را می‌سازد.

تبلیغات مؤثر نیازی به هزینه گزاف ندارد، مشروط بر اینکه پول خود را هدفمند خرج کنید.
همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، تبلیغات دهان‌به‌دهان نه‌تنها قدیمی‌ترین شکل تبلیغات است، بلکه همچنان یکی از مؤثرترین راه‌های به یاد ماندن است.
برای کمک به تشویق تبلیغات دهان‌به‌دهان، می‌توانید به شکل‌های خلاقانه در شعاع اطراف محل کسب‌وکار نشانه‌های برندتان را در معرض دید قرار دهید.
مطلوب‌ترین تابلوهای تبلیغاتی برای هر کسب‌وکار شما را برای یافتن مؤثرترین گزینه‌های تبلیغات محیطی یاری می‌دهد.

برای آفرینش بیلبورد منحصربه‌فرد برند خود، با ما ارتباط برقرار کنید.

باتشکر از همراهی شما.